Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

חודש כסלו - חודש כסלו בעבודה הרוחנית

אין להתענות ברח ומצווה להרבות בסעודה. למה לא רשמו י'ד כסלו יום חתונתם של הרבי מלובביץ והרבנית חיה מושקא? כמו כן נערכה פעילות בסימן ואהבת לרעך כמוך.במהלך חודש כסלו למדו תלמידנו הלכות חנוכה ונערך חידון חנוכה.מסיבות חנוכה נערכו השנה בשלושה מוקדים :בנות תתמד, בנים . חודש כסלו מחולק לשני מילים כיס ולב. לימוד יומי מתורת רבותינו נשיאינו.

למה לא רשמו י'ד כסלו יום חתונתם של הרבי מלובביץ והרבנית חיה מושקא? כסלו חו×
כסלו חו×"ש ×"×'×'ור×" from www.tzevet.co.il
חודש כסלו הינו החודש השלישי במניין החודשים הרגיל, והתשיעי למניין התורה, שמו של החודש מוזכר כבר בתנך בספר נחמיה וספר זכריה. חודש כסלו מחולק לשני מילים כיס ולב. חודש זה חל בסוף הסתיו ונחשב לחודש החשוך ביותר. מתפללים מוסף של ראש חודש. לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. חודש כסלו, הוא חודש שכולו ניסים, ומי שרוצה נס שילמד להודות! רבי חיים פלאג'י, זצקל, מגדולי ההוגים והמקובלים מבטיח הבטחה: לימוד יומי מתורת רבותינו נשיאינו.

על פי הוראת כק אדמור מלך המשיח (בשנת תשמט) ללמוד בכל יום בחודש כסלו מתורתו של כל אחד מהנשיאים .

לימוד יומי מתורת רבותינו נשיאינו. כמו כן נערכה פעילות בסימן ואהבת לרעך כמוך.במהלך חודש כסלו למדו תלמידנו הלכות חנוכה ונערך חידון חנוכה.מסיבות חנוכה נערכו השנה בשלושה מוקדים :בנות תתמד, בנים . יהי רצון שהקבה ימלא לנו את הכיסים בשפע וברכה את הלב בשמחה ובשפע של אהבה. מתפללים מוסף של ראש חודש. לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. מי שזוכה לא לקטר קיטור (להתלונן) אחד . למה לא רשמו י'ד כסלו יום חתונתם של הרבי מלובביץ והרבנית חיה מושקא? ההתחדשות מאפשרת לנו לבחור אלו חלקים מהמטען שאנו נושאים אתנו נמשיך לקחת גם לחודש הבא, ועל מה אנחנו רוצים . אין להתענות ברח ומצווה להרבות בסעודה. אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד). על פי הוראת כק אדמור מלך המשיח (בשנת תשמט) ללמוד בכל יום בחודש כסלו מתורתו של כל אחד מהנשיאים . חודש כסלו מחולק לשני מילים כיס ולב. היום, ראש חודש כסליו זהו יום בו אנחנו מתחדשים שוב.

יהי רצון שהקבה ימלא לנו את הכיסים בשפע וברכה את הלב בשמחה ובשפע של אהבה. על פי הוראת כק אדמור מלך המשיח (בשנת תשמט) ללמוד בכל יום בחודש כסלו מתורתו של כל אחד מהנשיאים . חודש כסלו מחולק לשני מילים כיס ולב. לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. מתפללים מוסף של ראש חודש.

חודש כסלו מחולק לשני מילים כיס ולב. ראש חו×
ראש חו×"ש כסלו Youtube from i.ytimg.com
אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד). חודש כסלו הינו החודש השלישי במניין החודשים הרגיל, והתשיעי למניין התורה, שמו של החודש מוזכר כבר בתנך בספר נחמיה וספר זכריה. אין להתענות ברח ומצווה להרבות בסעודה. חודש כסלו מחולק לשני מילים כיס ולב. לימוד יומי מתורת רבותינו נשיאינו. למה לא רשמו י'ד כסלו יום חתונתם של הרבי מלובביץ והרבנית חיה מושקא? חודש זה חל בסוף הסתיו ונחשב לחודש החשוך ביותר. חודש כסלו, הוא חודש שכולו ניסים, ומי שרוצה נס שילמד להודות!

חודש כסלו הינו החודש השלישי במניין החודשים הרגיל, והתשיעי למניין התורה, שמו של החודש מוזכר כבר בתנך בספר נחמיה וספר זכריה.

חודש כסלו הינו החודש השלישי במניין החודשים הרגיל, והתשיעי למניין התורה, שמו של החודש מוזכר כבר בתנך בספר נחמיה וספר זכריה. אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד). לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. ההתחדשות מאפשרת לנו לבחור אלו חלקים מהמטען שאנו נושאים אתנו נמשיך לקחת גם לחודש הבא, ועל מה אנחנו רוצים . למה לא רשמו י'ד כסלו יום חתונתם של הרבי מלובביץ והרבנית חיה מושקא? חודש כסלו מחולק לשני מילים כיס ולב. לימוד יומי מתורת רבותינו נשיאינו. רבי חיים פלאג'י, זצקל, מגדולי ההוגים והמקובלים מבטיח הבטחה: יהי רצון שהקבה ימלא לנו את הכיסים בשפע וברכה את הלב בשמחה ובשפע של אהבה. היום, ראש חודש כסליו זהו יום בו אנחנו מתחדשים שוב. חודש כסלו, הוא חודש שכולו ניסים, ומי שרוצה נס שילמד להודות! מתפללים מוסף של ראש חודש. Kislev (כִּסְלֵו) is the 9th month of the hebrew year, has 30 or 29 days, and corresponds to november or december on the gregorian calendar.

למה לא רשמו י'ד כסלו יום חתונתם של הרבי מלובביץ והרבנית חיה מושקא? מתפללים מוסף של ראש חודש. על פי הוראת כק אדמור מלך המשיח (בשנת תשמט) ללמוד בכל יום בחודש כסלו מתורתו של כל אחד מהנשיאים . לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. מי שזוכה לא לקטר קיטור (להתלונן) אחד .

כמו כן נערכה פעילות בסימן ואהבת לרעך כמוך.במהלך חודש כסלו למדו תלמידנו הלכות חנוכה ונערך חידון חנוכה.מסיבות חנוכה נערכו השנה בשלושה מוקדים :בנות תתמד, בנים . פעילויות חו×
פעילויות חו×"ש כסלו ×'ית ספר ממ ×" שיל×" ×'×'עת אול×'×" ×—×"ר×" from shilo-hadera.edu-haifa.org.il
לימוד יומי מתורת רבותינו נשיאינו. רבי חיים פלאג'י, זצקל, מגדולי ההוגים והמקובלים מבטיח הבטחה: היום, ראש חודש כסליו זהו יום בו אנחנו מתחדשים שוב. אין להתענות ברח ומצווה להרבות בסעודה. מתפללים מוסף של ראש חודש. לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד). למה לא רשמו י'ד כסלו יום חתונתם של הרבי מלובביץ והרבנית חיה מושקא?

חודש כסלו, הוא חודש שכולו ניסים, ומי שרוצה נס שילמד להודות!

ההתחדשות מאפשרת לנו לבחור אלו חלקים מהמטען שאנו נושאים אתנו נמשיך לקחת גם לחודש הבא, ועל מה אנחנו רוצים . חודש כסלו מחולק לשני מילים כיס ולב. חודש כסלו הינו החודש השלישי במניין החודשים הרגיל, והתשיעי למניין התורה, שמו של החודש מוזכר כבר בתנך בספר נחמיה וספר זכריה. אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד). אין להתענות ברח ומצווה להרבות בסעודה. כמו כן נערכה פעילות בסימן ואהבת לרעך כמוך.במהלך חודש כסלו למדו תלמידנו הלכות חנוכה ונערך חידון חנוכה.מסיבות חנוכה נערכו השנה בשלושה מוקדים :בנות תתמד, בנים . מתפללים מוסף של ראש חודש. לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. על פי הוראת כק אדמור מלך המשיח (בשנת תשמט) ללמוד בכל יום בחודש כסלו מתורתו של כל אחד מהנשיאים . למה לא רשמו י'ד כסלו יום חתונתם של הרבי מלובביץ והרבנית חיה מושקא? יהי רצון שהקבה ימלא לנו את הכיסים בשפע וברכה את הלב בשמחה ובשפע של אהבה. היום, ראש חודש כסליו זהו יום בו אנחנו מתחדשים שוב. לימוד יומי מתורת רבותינו נשיאינו.

חודש כסלו - חו×"ש כסלו ×'×¢×'ו×"×" ×"רוחנית. היום, ראש חודש כסליו זהו יום בו אנחנו מתחדשים שוב. לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. מי שזוכה לא לקטר קיטור (להתלונן) אחד . חודש זה חל בסוף הסתיו ונחשב לחודש החשוך ביותר. כמו כן נערכה פעילות בסימן ואהבת לרעך כמוך.במהלך חודש כסלו למדו תלמידנו הלכות חנוכה ונערך חידון חנוכה.מסיבות חנוכה נערכו השנה בשלושה מוקדים :בנות תתמד, בנים .

Posting Komentar untuk "חודש כסלו - חודש כסלו בעבודה הרוחנית"